“Grand Agro”nun əsas missiyalarından biri uzun müddət baxımsız vəziyyətdə qalmış zeytun bağlarını dirçəltmək olub - FOTO
“Grand Agro” şirkətinin əsas fəaliyyət istiqaməti bağçılıqdır. Hazırda şirkətin bağlarının ümumi sahəsi 3500 hektar təşkil edir.
“Grand Agro” strategiyasının əsas mərhələsi ərazilərin mənfi ekoloji təsirlərdən təmizlənməsidir ki, bu da öz növbəsində sənaye ərazilərində ətraf mühitin yaxşılaşdırılmasına töhfə verir. Şirkət əlverişli mühit yaratmaq məqsədilə çirklənmənin aradan qaldırılmasına və təbii ehtiyatların bərpasına yönəlmiş tədbirləri fəal şəkildə həyata keçirir. Sənaye ərazilərinin yaşıllaşdırılması uzun müddətdir ki, “Grand Agro”nun ekoloji təşəbbüsünün mühüm elementinə çevrilib. Şirkət yaşıl vahələrin yaradılması məqsədilə zeytun bağları da daxil olmaqla dayanıqlı əkin üsullarını fəal şəkildə tətbiq edir. Bu yanaşma nəinki biomüxtəlifliyi zənginləşdirir, həm də çirklənmə səviyyəsinin azaldılmasına və dayanıqlı ekosistemlərin yaradılmasına kömək edir.
Beləliklə, “GrandAgro” şirkəti öz fəaliyyəti çərçivəsində ətraf mühitə mənfi təsirləri aradan qaldırmaqla yanaşı, ekoloji cəhətdən dayanıqlı və həyat üçün yararlı sənaye ərazilərinin yaradılmasına da fəal töhfə verir.
“Grand Agro”nun əsas missiyalarından biri uzun müddət baxımsız vəziyyətdə qalmış zeytun bağlarını dirçəltmək olub. Bu təşəbbüs çərçivəsində şirkət ötən əsrin 50-70-ci illərində salınmış zeytun bağlarında ağacların əsaslı şəkildə budanmasını (təxminən 1000 hektar) və təkrar becərilməsi mümkün olmayan ağacların yeniləri ilə əvəzlənməsini həyata keçirib, təmizlik işləri aparıb. Müasir damcılı suvarma sistemləri tətbiq edilib, zəruri enerji infrastrukturu yaradılıb, müasir bağçılıq və aqrotexniki qulluq konsepsiyası əsasında maksimum mexanizasiya tədbirləri həyata keçirilib.
“Grand Agro” şirkətinin zeytun bağlarının bərpası istiqamətində həyata keçirdiyi tədbirlər nəticəsində təkcə ekosistemin yenilənməsi deyil, həm də məhsuldarlığın xeyli artımı uğurla təmin edilib. Budanma işləri, müasir suvarma sistemləri, enerji infrastrukturu və qabaqcıl bağçılıq prinsiplərinə əsaslanan maksimum mexanizasiya tədbirləri bitkilərin sağlamlığı və məhsuldarlığı üçün optimal şəraitin yaradılmasına imkan verib. Bu səylər baxımsız vəziyyətdə olan zeytun bağlarını bərpa etməklə yanaşı, məhsuldarlığın əhəmiyyətli dərəcədə artırılmasına və məhsulların yüksək keyfiyyətinin təmin edilməsinə səbəb olub.
OLIVEA brendi altında yüksək keyfiyyətli zeytun məhsullarının - zeytun yağının və süfrəlik zeytunun istehsalı, sahənin inkişafının stimullaşdırılması və milli istehsal olan məhsulların dünya bazarlarına fəal şəkildə çıxarılması “Grand Agro” şirkətinin fəaliyyətinin mühüm istiqamətləri sırasındadır.
“Grand Agro” şirkəti istehlakçıları yüksək keyfiyyətli məhsullarla təmin etmək üçün istehsal proseslərini daim təkmilləşdirməyə, ən son texnologiyaları və müasir emal üsullarını tətbiq etməyə çalışır. “Grand Agro” üçün zeytun istehsalı sənayesinin inkişafı təkcə istehsal potensialının genişləndirilməsi deyil, həm də daimi olaraq innovasiyların tətbiqi, həmçinin dünya bazarlarında mövqeyin möhkəmləndirilməsi deməkdir. Onu da qeyd edək ki, şirkətin məhsulları artıq BƏƏ, Rusiya, Belarus, Qazaxıstan, İspaniya, Gürcüstan, Türkiyə və Sinqapur kimi ölkələrə ixrac olunur.
Yerli istehsal olan zeytun məhsullarının fəal şəkildə ixracı təkcə məhsulların ölkə hüdudlarından kənarda təşviqi deyil, həm də dünya istehlakçısının gözündə “Grand Agro” məhsullarının yüksək keyfiyyətinə dair güclü imicin formalaşdırılması deməkdir. Şirkət artıq qonşu ölkələrdə, eləcə də Avropada “Made in Azerbaijan” brendini təqdim edib və bundan sonra da milli məhsulların qlobal arenada mövqeyini möhkəmləndirmək üçün yeni bazarların və strateji tərəfdaşlıq əlaqələrinin axtarışını dəstəkləməklə ixrac həcminin davamlı artmasına səy göstərmək niyyətindədir.
Reklam hüququnda