Oxucu məktubu: “Erməni haramzadəsi” və ya Ramiz Yunus haqda bir neçə söz
Oxucularımızdan birinin [email protected] elektron ünvanına daxil olan məktubunu diqqətinizə çatdırırıq. Burada oxucu yaxın günlərə dərc edilən miqrant Ramiz Yunusla bağlı müsahibəyə məktubu vasitəsilə tənqidini bildirib.
Qeyd edək ki, yaxın zamanlarda həbsxanadan azad edilən hüquq müdafiəçisi Arif Yunusun ABŞ-da yaşayan qardaşı Ramiz Yunus müxalifətçi jurnalist olan Həmid Zahidin rəhbərliyi ilə “Azərbaycan saatı” adlı onlayn-verilişə geniş müsahibə verib.
Müsahibə zamanı Yunus Azərbaycan xalqının ünvanına bir neçə təhqiredici tezislər söyləyib. Həmçinin o, erməni təxribatını faktiki olaraq dəstəkləyərək Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin uğurlarını alçaltmaqda maraq göstərib. Həmin müsabibədən olan məqalələr Ermənistanın aparıcı KİV-ində dərc olunub.
Aşağıda həmin məktub təqdim edilir:
“Siz, Ramiz Yunus – öz müsahibənizdə cəbhə bölgəsində ermənilərin növbəti təxribatının qarşı alan Azərbaycan Ordusunun apreldə baş verən döyüşlərini “Azərbaycanda qələbəyə çatmayan, insan tələfatına gətirən dördgünlük ura-vətənpərvərlik adlandırmısınız”.
Bununa belə, müsahibənin müxtəlif yerlərində siz, özünüzə qarşı çıxaraq gah hərbi əməliyytaları və xalqın vətənpərvərlik ruhunu tənqid etmisiniz, gah da “şəhidlər qarşısında baş əyirsiniz”.
Bu ziddiyyətlərdən birndə siz – Ramiz Yunus Ali Baş Komandan, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin Dağlıq Qarabağ torpaqlarının qaytarılması ilə bağlı bəyanatına qarşı çıxmısınız, gah da sonra bu haqda qeyd etmisiniz.
Hərbi əməliyyatlar zamanı 100 nəfərin həlak olduğu, 500 nəfərin yaralanması ilə bağlı jurnalistin açıq-aşkar şişirdilmiş qiymətləndirməsilə razılaşaraq siz – Ramiz Yunus bu döyüşləri “əsl cinayət” adlandırırsınız.
Faktiki olaraq siz və sizin kimi jurnalist də ermənilərin Azərbaycan Ordusunun həlak olan və yaralılarla bağlı hesabatını təsdiq edərək, Azərbacan tərəfinin guya daha çox itki verməsi ilə razılaşırsınız.
Həmçinin siz, çoxsaylı beynəlxalq ekspertlərin Azərbaycan yalnız Ordusunun üstünlüyünü deyil, eyni zamanda daha əvvəllər ermənilərin işğalı altında olan strateji cəhətdən əhəmiyyətli yüksəklik və yaşayış məntəqlərinin ələ keçirilməsini bərpa etməklə bağlı fikirlərini də inkar edirsiniz.
“Bu dördgünlük müharibə hərbi cəhətdən heç bir divident gətirmədi, əksinə, çoxlu sayda əsgərlərimiz həlak oldu. […] Bəs KİV nə qədər həyasızlıq yazdı. Nə qədər insan həlak olub, KİV isə qələbə pafosu ilə yazır, sanki Qarabağı geri almışıq. Bununla əlaqədar, gəlin bu “müharibəni” İsrail ilə ərəb ölkələri arasında 1967-ci ildə olmuş altıgünlük müharibə ilə müqayisə edək. […] Bunu QƏLƏBƏ adlandırmaq olar! Lakin (buna) cinayətdən başqa ad vermək olmur!” – pafoslu qəzəbiniz od püskürür.
Siz – Ramiz Yunus xalqın birliyi və ruh yüksəkliyindən narazı olaraq istənilən vətənpərvərlik təcəssümünə tənqid bildirirsiniz.
“Birmənalı olaraq, ura-vətənpərvərlik” mövzusu xarici düşmən olduğu kimi, daxili düşmən axtarışında da başçılıq edəcək”, - bizi əmin edərək, bildirisiniz ki, xalqın bu cür əhval-ruhiyyəsi çox sadə – “ölkədə qalan vətəndaşların çoxu bayağı manqurtlardır”, sizin kimi ləyaqətli cənablar isə Azərbaycan hüdudlarını çoxdan aşıblar.
Budur sizin sitatınız: “... axı xalqımızın intellekli hissəsinin nümayəndələri ölkədən gedirlər, bu da Çingiz Aytmatovun “Əsrə bərabər gün” romanında olduğu kimi cəmiyyətdə manqurtların sayının artmasına səbəb olur”.
Sizin üçün bu, azdır. Sonra isə necə deyərlər, daha çoxdur.
Siz – Ramiz Yunus erməni KİV-inin yaydığı “Azərbaycan Ordusu heç nəyə yaramır, onlar heç bir yeri geri almayıblar” təxribatını sitat gətirirsiniz.
Müsahibədə siz, faktiki olaraq Ermənistanın müdafiə naziri Seyran Ohanyanın “Azərbaycan SQ bir qarış torpaq da geri almayıblar, Azərbaycan tərəfinin əldə etdiyi torpaqlar heç kəsə lazım olmayan təpələrdir”, fikrini sitat gətirmisiniz.
“Təkrar edirəm: 4 gün baş verənlər Azərbaycan xalqına qarşı törədilmiş əsl cinayətdir, belə ki, əsgər və zabitlərimiz əbəs yerə həlak oldular. Lakin bir qarış torpaq da azad olunmadı, əksinə, iki-üç yüksəkliyin geri alınması ilə bağlı yalan danışırlar. Bu yüksəkliklərə görə rejim bu qədər insanın həyatına son qoydu?”, - sizin bəyanatınızda qeyd olunur.
Beləliklə, sizin hər bir tezisinizə ayrı-ayrılıqda cavab vermək istərdim.
Birincisi! Sizin Azərbaycan xalqının Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin uğuru fonunda göstərdikləri vətənpərvərlik hisslərinin ürəyinizcə olmaması mənə çox yaxşı aydındır. Görünür aldığınız tərbiyə özünü biruzə verir. Yaddaşım məni aladatmırsa, siz - Arşaluys Arsenevna Barseqyan, Martunidə doğulmuş, sonralar isə Bakıya köçmüş – ananızın yetirməsisiniz.
Beyni illərlə, bəlkə də neçə onilliklərlə erməni təxribatı ilə yuyulan insandan nə gözləmək olar?
Sizi, Azərbaycan haqda erməni tərəfinə məxfi məlumatların verilməsilə bağlı dəfələrlə mühakimə etməyiblərmi?
Siz, xarici qüvvələrin təsiri ilə Azərbaycana qarşı qarayaxmalarla bağlı kampaniyalarla iştirak etməmisinizmi?
Starovoytova kimi erməni ideoloqları ilə birgə guya Azərbaycan Qarabağda dinc ermənilərin hüquqlarını pozur deyə qışqıran sizin ailəniz deyilmi?
Sizinlə ümumiyyətlə, nə haqda danışmaq olar?
Və hansı cəsarətlə siz, nəsə söyləyə bilərsiniz?
Bizi gic adlandıraraq ölkədən qaçmayanları açıq-aşkar rişxənd edirsiniz.
Bizi Çingiz Aytmatovun əsərindən nümunə gətirərək “manqurt” adlandıraraq, özününzü “elitaya” daxil edərsiniz.
Yəni siz, sətiraltı deyil, aşkarcasına öz torpaqlarında qalanları manqurt, mal adlandırmağınıza inanmağımımızı istəyirsiniz?
İnanın sizin gözünüzdə “manqurt” olmaq, xalqın gözündə “erməni haramzadəsi” olmaqdan daha yaxşıdır.
Siz hakimiyyəti onda günahlandırısınız ki, “Qarabağ mövzusundan təbliğat məqsədi ilə” istifadə edir. Mən sizə deyim ki, bu daha yaxşı variantdır, nəinki sizin dediyiniz kimi başqalarının çaldığını oynamaqla torpaqları müdafiə etməkdən imtina edilsin.
Mənim sizə məsləhətin.. Xocalıda qətlə yetirilən günahsız uşaqların qanına əli bulaşan erməni nazir Seyran Ohanyandan sitat gətirmək əvəzinə daha faydalı bir işlə məşğul olun.
Mən başa düşürəm ki, qanınız sizə doğma olan erməni xalqını müdafiə etməyi tələb edir, lakin sizin damarlarda axı atanızın azərbaycanlı qanı da axır, nə olsun ki, erməni ailəsində tərbiyə almısınız.
İki sanki yaxın xalq – ermənilər və azərbaycanlılar üçün nə isə faydalı iş görmək istəyirsinizmi? O zaman Ermənistandan tələb edin ki, BMT və digər beynəlxalq təşkilatların qəbul etdiyi qətnamələrə əsasən Azərbaycana məxsus Qarabağ torpaqlarını qaytarsın.
İndi isə sizin fəaliyyətiniz sadəcə Azərbaycan üzərinə daimi hücumlar kimi yadda qalır. Artıq heç nədən utanmayaraq adi vətəndaşları manqurt adlandırır, torpaqlarımız uğrunda aparılan mübarizəni isə saxta vətənpərvərlik və cinayət kimi təqdim etməyə çalışırsınız.
Nə qədər ki, belə fəaliyyəti davam etdirəcəksiniz, biz də sizi “erməni haramzadəsi” adlandıracağıq. Bunu çox kəskin, hətta təhqiredici ifadə adlandıra bilərsiniz.
Lakin açıq şəkildə xainliyin göstəricisi olan bu davranışları başqa heç cür adlandırmaq olmaz.
Ruslan Nəzərov,
1news.az-ın oxucusu”
Məktub müəllifin nöqteyi- nəzərini ifadə edir.
Redaksiyanın arayışı:
Ramis Yunus ( Yunusov Ramiz Seyfulla oğlu) 3 noyabr 1959-cu ildə Bakıda şəhərində anadan olub. Atası Seyfulla Yunusov əslən ismayıllı rauonundandır. Mənbərin məlumatına görə o, erməni ailəsində tərbiyə olunub.
Anası- Arşaluys Arsenovna Barseqyan, əslən Martuni rayonundandır. Daha sonra Bakı şəhəri Nərimanov rayonunda yaşayıb. ( mənbə)
Arvadı Sibarina Natalya Barisovnadır. İki oğlu var.
Jurnalist Eynulla Fətullayevin bildirdiyinə görə, Yunusun yaxın qohumları indiyə qədər Ermənistanda, Dağlıq Qarabağda, Rusiyada yaşayır: “ Məsələn, R. Yunusun əmisi- Suren Barseqyan ölənə qədər ermənilərin işğal etdiyi Şuşa şəhərində yaşayıb. Onun uşaqüları, yəni cənab Yunusun əmisi uşaqları Arsen, Erik, Armen, “Surik əminin” arvadı Kamella və qızı indiyə qədər erməni işğalı altındakı Şuşa şəhərində sakit həyat sürür. İki xalası - Nadya Gevorkyan və Siran Barseqyan əri Qrişa ilə bu yaxın zamana qədər Rusiyanın Krasnadar şəhərində yaşayıb”.
İndi ABŞ-da yaşayan Ramis Yunus Xalq Cəbhəsinin hakimiyyəti dövründə ən çox korrupsiyaya bulaşan məmur idi. O zamanlar bir sıra mühüm vəzifələrdə, Azərbaycan Hökumətinin Apparatının rəhbəri və Azərbaycan Parlamentinin işlərinin idarəedicisi vəzifələrində çalışıb.
KİV-də yayılan məluamta görə sənədlərini dəyişdirmək və kobud saxtalaşdırma sayəsində R.Yunus öz erməni köklərindən qurtarmağa çılışıb. Onun şəxsiyyət vəsiqəsində anası Arşaluys Arsenovna Dağıstanlı Asiyat Əsgərova kimi qeyd olunub.
Bəzi mənbələrin məlumatına görə, gənc yaşlarından Yunus kiçik kommersiya işləri, Bakı şəhəri milis bölmələrində “xarici sabun və şampun alveri ilə” məşğul olub.
Ramis Yunus, onun qardaşı Arif və yoldaşı Leylaya qarşı dəfələrlə erməni xüsusi xidmət orqanlarına işləməkdə ittihamı irəli sürülüb.