1news.az

Dünyanın ən bahalı brendlərinin REYTİNQİ

22 Oktyabr saat 16:24 ~ 1 dəqiqəlik oxu 67
Dünyanın ən bahalı brendlərinin REYTİNQİ

“Interbrand” adlı konsaltinq şirkəti 2019-cu il üzrə dünyanın ən bahalı şirkətlərinin reytinqini tərtib edib.

Yenicag.az şirkətin rəsmi saytına istinadən xəbər verir ki, 2019-cu ildə “Interbrenad” “Apple” şirkətinin dəyərini 234.241 milyard dollar, “Google” şirkətinin dəyərini isə 167.713 milyard dollar qiymətləndirib.

Beləliklə 2018-ci il ilə müqayisədə “Apple” şirkəti öz dəyərini 9%, “Google” şirkəti isə öz dəyərini 8% yüksəldə bilib.

Üçüncü yerdə “Amazon” şirkəti qərarlaşıb (125.265 milyard dollar). 1 il ərzində “Amazon” şirkətinin dəyəri 24% yüksəlib.

İlk onluqda Amazon şirkətindən sonra “Microsoft”, “Coca-Cola”, “Samsung”, “Toyota”, “Mercedes Benz”, “McDonalds” və “Disney” şirkətləri qərarlaşıblar.

Disney şirkəti isə öz növbəsində “Facebook”u öz əvvəlki yerindən kənarlaşdırıb. Beləliklə məşhur sosial şəbəkə 12% dəyər itirərək 14-cü yeri tutub.

1 il ərzində sürətli yüksəliş nəticəsini “MasterCard” sərgiləyib. Belə ki, şirkət 1 il ərzində öz dəyərini 25% yüksəldib.

Maraqlısı ondadır ki, bir neçə illik aradan sonra bu siyahıya “Dell” şirkəti qayıdıb və birdən-birə 63 yeri tutub.

Sözügedən siyahının yeni təmislçisi isə “Uber” şirkəti olub. O, 87-ci yerdə qərarlaşıb.

1news.az

OXUCULARIN SEÇİMİ
REDAKSİYANIN SEÇİMİ
Dünya BÖLMƏSİNDƏN DİQƏR XƏBƏRLƏR

SON XƏBƏRLƏR

yuxarı
Materiallardan istifadə edərkən sayta mütləq istinad olunmalıdır.

© Copyright 2007-2019 "The First News" İnformasiya Agentliyi,,
Bütün hüquqlar qorunur
entonee.net